Sendt: 06 Januar 2006 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville også få skiftet laseren hvis jeg var dig. Jeg er faktisk ikke helt så sikker som dig på, at du kan finde en maskine i dag til samme pris, som lyder bedre. Selv til den dobbelte pris ville jeg være tvivlende.
Maskinen stammer fra SONY's absolut bedste serie, hvorfra også 505 og ikke mindst 707 er ret velkendte. Der er udbredt anerkendelse for, at disse maskiner er væsentligt bedre, end nyere modeller fra SONY's ES serier.
Det specielle ved disse masiner er, at mekanikken er ULTRA solidt bygget. Den slags ses man sjældent i dag, hvor selv ret dyre maskiner over 10.000,- ofte benytter billige standard-drev, men i en pæn indpakning.
Hvis du skifter laseren, vil den formentlig holde længere, end hvis du køber en ny maskine til 10.000,-. Og lydmæssigt er den som sagt ret så meget i orden. Skulle du beslutte dig for at sælge, så sig lige til. Jeg kunne være interesseret. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|