| Forfatter |
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha da, hvor er det fedt, endelig er de kommet.
Så nu glæder jeg miog bare til at der er nogle som gider anmelde dem, så vi kan høre noget om hvad de kan.
Michael
|
| Til top |
|
| |
henrik j Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal ikke nyde noget.
Jeg bærer stadig nag over at måtte kassere en kun 3 år gl.RB1090,p.g.a manglende reservedele.
__________________ og husk´`altid smile.Aldrig være sur
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
henrik j: Nu kan jeg ikke huske hvordan det var med din forstærker, har vist læst noget om det engang. Men jeg synes da også det er noget forrykt hvis man ikke kan skaffe reservedele til en 3 år gammel ting.
Jeg havde lidt samme problemer med min Arcam CD på et tidspunkt, men da skaffede man det hjem fra England.
Michael
|
| Til top |
|
| |
henrik j Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min var på værksted i over 3mdr. uden hverken aut.Rotel værksted/importør var interesseret i at finde en løsning.Først efter jeg skrev til High Fidelity kom importør på banen med et tilbud om en byttepris,hvilket jeg ikke ville,da jeg forinden havde foreslået han kunne sælge mig en ny til indkøb
spris,hvilket han afslog __________________ og husk´`altid smile.Aldrig være sur
|
| Til top |
|
| |
henrik j Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så ALDRIG mere ROTEL til mig,eller andre RADIOACTIV PRo  DUKTER __________________ og husk´`altid smile.Aldrig være sur
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder jo helt hen i vejret Henrik, kan sg godt forstå du er irritereret.
Jeg havde sendt min Arcam hen et uautoriseret sted og blive lavet, da garantien var overskredet. Han kunne ikke finde den del som han skulle bruge til den, så jeg kontaktede det sted hvor jeg havde købt den, brugt i tidernes morgen. Og de var så venlige, selvom de ikke skulle lave den for mig, at få fat i delene fra produksenten i England.
Michael
|
| Til top |
|
| |
kuncha Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 150
|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
og så bliver folk ved med at sige at man skal lægge sine penge i danske forretninger i stedet for ehandel, fordi der er bedre service. ha siger jeg bare!!!
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
kuncha
Nu er det jo ikke alle steder man oplever disse ting hos danske forhandlere / importører, langt fra. Og der er angiveligt mange flere problemer ved e-handel, når først der er en lignende situation, hvor der kan være tvivl og bøvl omkring et eller andet, det fremgår jo af trådene. Det hjælper nok ikke at skrive til et dansk HiFi magasin for at få hjælpen frem, som det var tilfældet i pågældende sag. Alt i alt er det mennesker og forretning, som jeg ikke tror adskiller sig så meget fra land til land, hvis vi taler om de lande vi normalt sammenligner os med.
Men det er naturligvis en meget kedelig sag, når man kommer ud for sådanne oplevelser, som vi læser her i tråden - vi mangler at få oplyst hvem reparatøren var, der er måske også en del af problematikken og bøvlet.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
henrik j Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil kun oplyse at det VAR et aut.ROTEL værksted.Tror ikke de var problemet.De kan jo ikke rep.hvis de ikke kan få reservedele.Hvis jeg var importør havde jeg taget den retur,og givet kunden en ny til indkøbspris.Og alle havde været glade. __________________ og husk´`altid smile.Aldrig være sur
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
henrik j
Sådan er der så meget, men du ved ikke hvad reparartørens rolle reelt er. Men jo du har ret, importøren kan gøre meget for at få sådan en sag ud af verden - jeg er enig i at det er dårlig reklame for mærket, når der er den slags sager, det giver ingen mening at man skal smide en 3 år gammel forstærker væk.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |