Min Zapplayer har været over hos Lc. og blive "repareret" eller hvad de nu har gjort.??
Den fungerede fint og spillede meget bedre end nogensinde før, faktisk en helt anden maskine at høre på, de fejl og mangler samt svagheder den havde, var væk!
MEN!! ak!!! lykken varede kort, her gradvis over den sidste måneder er lyden langsomt blivet som før ( lidt agressiv og med tynd bund og manglende fylde og perspektiv ) og nu er problemet med forvrængning og støj samt nægten at læse cd. skiverne og ligeledes at den låser sig kommet igen!...
Så ak!! den skal der over igen!!!
Så jeg anser den efterhånden for værende en fejl investering af de store!!.. og ville helst have pengene igen! da den aldrig her levet op til hvad den skulle og der fra dag 1. har været problemer med den!.. men det vil Lc. jo ikke, men insistere på at blive ved med at prøve at få den til at fungere!..
Jeg tvivler på at det nogensinde vil lykkes??? og da jeg har haft den i snart 2 år, og der konstant har været problemer med den og den snarter forældet, så må man anse pengene for at værende SPILDT!!!
Jeg må spørge mig ( og ikke mindst Lc.!) selv om HVOR MANGE GANGE JEG SKAL SENDE DEN MASKINE FREM OG TILBAGE OG OFRE 250 KR. HVER GANG I FRAGT, & FORSIKRING!!???.. samt ikke mindst undvære den og hvor længe jeg skal leve med at have en maskine jeg ikke kan stole på fungere??
Så jeg må sige at jeg føler mig en smule ( mildt sagt!) snydt!..
13000 kr. ud af vinduet!!.. havde jeg købt en anden maskine havde jeg haft glæde af den I HELE DEN TO ÅRS PERIODE DER NU ER GÅET!! og sikkert længe endnu!?..
Det her jeg ikke med Zpplayer der sammenlagt har fungeret optimalt 6 måneder.
Tjaaa... så er i advarede alle andre der har en Zapplayer eller har fået en lavet der over efter at have haft samme problemer!..
Hvorlænge mon den holder??? det kan så være tanken i nu kan sidde tilbage med!...
Hvad mon Lc Audio har at sige til DET!???
Til mig svarede de bare ganske kort.. send den igen.... og ikke til DEM!... men til nogen der hedder Eek hansen!.. det var det korte svar!..
Andre mails har de ikke svaret på!..
Mike.