| Sendt: 25 Februar 2006 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej rødder...
Jeg har en Denon DVD-2200 i overskud, efter at jeg fik en Denon DVD-A11 til demo pris (10k) - nu er spørgsmålet, hvad er rimeligt at forlange for sådan en fætter...? Den er 100% i orden og der medfølger 1 coax kabel fra Tara Labs værdi 700,- samt et phonokabel fra Linn værdi 800,- og selvfølgelig org. embalage, fjernbetjening og brugervejledning...? den har jo en nypris på kr. 6.000,- og er købt i HiFi-Klubben d. 5/9-04 med 2½ års garanti.... desværre kan jeg ikke finde kvitteringen... men har ladet mig fortælle, at HFK kan udskrive en faktura kopi, hvis det skulle være, og at køber ikke aut. får 2½ års garanti, men kun 2 år, men hvis jeg indlevere varen er der 2½ års garanti, da det eksta halve år er 'personligt' som medlem af deres internet-klub...
Hvad er den værd nu...?
mvh. Jan __________________ Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
|