| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej jeg er den glade ejer af et sæt System Audio 1280 og en System Audio SE175 sub, det hele kører på en Harman Kardon AVR4500 forstærker..
på forstærkeren kan jeg vælge om mine højtalere skal være LARGE eller SMALL.
Jeg vil så gerne vælge LARGE så mine 1280 højtalere får den dybe bas også, der lyder de nemlig bedst, men når jeg vælger LARGE så kan jeg kun vælge mellem delfrekvens på 40 el 60Hz til min sub, jeg vælger så 60 Hz men mener det er for lidt, jeg vil gerne op på 80Hz deling..
Den eneste måde jeg kan få en deling på 80Hz er ved at bruge indstillingen SMALL til mine 1280'ere, så kan jeg vælge mellem delfrekvens på 100 og 80 Hz til subben...
Men ved LARGE indstillingen kan jeg vælge LPF så sub'en kun får LPF signalet, men også LPF + L/R så den også spiller bassen som frontene spiller ??
på SMALL indstillingen er den eneste mulighed SUB ??
Jeg er blevet i tvivl om hvilken indstilling , der er mest korrekt og hvad jeg får mest ud af ??
er der nogen der kan gi lidt info om hvad jeg skal bruge ??
og er det slet ikke muligt at spille 1280'erne som LARGE og så stadig få subben til at spille med fra 80Hz og ned ??? __________________ Mit Setup
|