| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er selvfølgelig kun dine egene øre der kan svare på dette.
Men når det så er sagt vil jeg sige til dig at jeg mener at både sony og yamaha ligge til den lyseside hvor din Harman er meget mørk i lyden. dette var et stor problem for mig da jeg forsøgte at skifte min Harman AVR-7000 ud for et lille år siden, hvilket efter en 6-8 hjemlån af forstærkere (både Maraz, Denon, Nad og Yamaha) resulterede i at jeg måtte købe en Demo model af AVR-7500 da jeg havde solgt min AVR-7000 for at få råd til nyt.
|