| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa. Nu er min dejlige hvide Beogram 6500 cd-afspiller endelig kommet tilbage fra reperation og jeg vil gerne have den sat til mit nuværende anlæg som egentlig bare er et Jamo DVR50-sæt.
Men jeg har ladet mig fortælle at cd-afspilleren skal gå gennem noget Beolink?
Mit spørgsmål lyder på om man kan tilslutte den uden at skulle købe en Beolink-forstærker?
Hvis ikke hvor meget tror i så man kan få for sådan en fin afspiller?
|