| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som udgangpukt er en decideret cd-afspiller altid at foretrække når man skal spille musik. Det er den fordi der i en DVD-afspiller jo også er brugt penge på billed, og derfor vil lyden blive sat lidt til side i forhold til cd-afspillere hvor lyden er i fokus.
|