| Sendt: 11 Marts 2006 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
oz4rg skrev:
|
Jeg kan købe sådan en til 1800 kr. i meget god stand.
Er prisen fornuftig?
Hvilke modificeringer skal der laves om nogen?
|
|
|
Prisen er nok i overkanten og jeg ville gå efter en maskine i 700-serien. Jeg har haft en X555ES (vistnok forgængeren til 505ES) som var ganske udmærket, men har nu en X779ES og det er altså en helt anden boldgade . De kan findes til små 3000 kr. og er alle pengene værd __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|