| Sendt: 19 Marts 2006 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, man har i hvert fald kunnet få CD-optagere... Ved ikke om de er til
at opdrive mere, for sjovt nok solgte de jo ikke særligt godt.
Hvorfor?
En computer giver da langt flere muligheder for at redigere, rense for lidt støj med videre...
Ja, en CD indspillet på en decideret CD optager kan sagtens spilles på
en alm. CD afspiller forudsat man har afsluttet CD'en - ligesom når man
brænder audio CD'er på computeren.
__________________ (\_/) Mvh Morten
(O.o) Se mit HiFi & Snurre her! (ej opdateret)
(> < ) PPAv2 - DIY bøf-forst.
|