| Forfatter |
|
OME6GA Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 24 Marts 2006 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er fuldstændig vild med Thules lyd...........
Men deres priser på CD / DVD afspiller er desværre meget høj !
Jeg har ikke brug for en DVD afspiller, mon der findes et godt
alternativ til Thules CD afspiller med den samme lyd til ca det halve ?
Håber at der er nogen der har nogle erfaringer og foreslag.
|
| Til top |
|
| |
Bond Forum Bruger


Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 619
|
| Sendt: 24 Marts 2006 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
..Jo, jo...ro på .....
Lyden er, ganske rigtig, og enkelt korrekt, ....og prisen er, i den grad, ikke for høj !!
Alternativet er at finde deres "rene" cd-maskine (CD150B -udgået model) brugt - gå efter de sidste med Sony-drev, og ikke mindst, Digit II versionen...
Bond  __________________ Haves : Bond-babe.....
Ønskes: Flere..!!
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 24 Marts 2006 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
alternativt kan du også købe en Thule CD 100, de ligger brugt til en omkring 2500 - 3500,-
Jeg spiller selv på en sådan kombineret med nogle andre æsker fra thule og det spiller sku egetlig ret godt - god jagt __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Rizzo Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 25 Marts 2006 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det vil også blive mit råd. Køb brugt, i stedet for at gå på kompromis. Du skrev det selv: Du er vild med Thules lyd. Den får du jo ikke ved at købe noget andet!  __________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 25 Marts 2006 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis man kan lide Thules lyd bør man også købe Thule, men der findes da alternativer når man nu har forelsket sig i en klar og korrekt gengivelse. Især Sony's maskiner syntes jeg lyder meget henad Thule's lydeal med en meget korrekt og neutral gengivelse, men måske knap så kølige som Thule's - men det er jo en smagssag __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 25 Marts 2006 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dyre? Man kan da tit finde deres ældre produkter til næsten ingen penge eks. en DAC 200 til omkring 1000 kr.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
OME6GA Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
DAC 200 ! den har jeg aldrig hørt om og kan heller ikke finde noget på nettet !
Hvor gammel er sådanne sager ? har Thule lavet den ?
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, den er vel fra en 93-95 hvis jeg ikke husker helt forkert og kostede i sin tid 7995 kr.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er da evt. interesseret i at afhænde min - du skal være velkomme til at sende en PB
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
OME6GA Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 28 Marts 2006 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg
har tænkt lidt over indlæggene.Fordelen ved en brugt er en billigere
anskaffelsespris. Men den brugte CD afspiller har jo nok arbejdet en
del, man køber jo ikke en Thule CD afspiller for bare at have den
stående til pynt.Et par forespørgsler på et nyt drev gav mig en pris på
ca. 2000 kr isat. Og det er jo en sliddel man skal regne med at måtte
udskifte. Men sammen med en brugtpris på 25 - 3500 kr hænger det altså
ikke sammen. jeg tror lige at sparer lidt flere lommepenge sammen og
køber en ny til 6000 kr. Måske i Tyskland, måske er de billigere
der........
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger


Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 28 Marts 2006 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
de er næppe billigere i tyskland - og tror ikke su skal være meget nervøs for drevet i afspilleren - de fleste sony drev kører længe - rigtig længe før de dør.
__________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 28 Marts 2006 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor skulle det være nødvendigt at skifte drevet??? Det burde holde MANGE år, med mindre det er et billigt plastic-drev.
Typisk er det kun laseren der kræver udskiftning. Men hvis det er et SONY-drev, er det næppe et problem. Jeg har faktisk aldrig hørt om folk der har haft bøvl med drev fra SONY. Selv efter 10-15 års brug! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
Sportsguitarist Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 28 Marts 2006 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Laseren i min Sony gik efter 12 års flittig brug, så jeg tror ikke du ska være nervøs...
|
| Til top |
|
| |