| Forfatter |
|
bshansen Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2006 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 10 April 2006 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Min højt skattede Audiolab 8000CD har (formoder jeg da) tracking problemer. Skøjter lige pludselig videre til andet sted på skiven midt i et nummer. Jeg har haft den til rep. én gang uden det hjalp synderligt. Er det et kendt problem og er der nogen af jer der har fundet en løsning på det? På forhånd tak! __________________ Bo Hansen
|
| Til top |
|
| |
copman Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 518
|
| Sendt: 10 April 2006 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor gammel er den??
Det kan være laseren, der er slidt op. Den rep. var vel bare en rensning af optikken og et (forgæves) forsøg på at justere laseren.
Det er en OM'er!!
|
| Til top |
|
| |
bshansen Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2006 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Copman,
Jeg mener den er fra '98 eller '99. Jeg tror du har helt ret mht. reparationen og naturligvis er værkstedet lukket! (permanent!) 
Spørgsmålet er om det overhovedet kan betale sig at reparere på den selv om jeg er meget glad for den! __________________ Bo Hansen
|
| Til top |
|
| |
copman Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2006 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
ps.
Må jeg foreslå en god økonomi-model: Cambridge Azur 640 v.2. Den spiller rigtig godt til prisen (2800 kr)....hvis du kan leve med den lave pris..
Nej, jeg tror det skal være en dyrere model for at en sådan rep kan svare sig. Se ovennævnte, og prisen i forhold til det du har givet for "servicen" på 8000 CD.
mvh
|
| Til top |
|
| |
bshansen Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2006 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
copman skrev:
|
ps.
Må jeg foreslå en god økonomi-model: Cambridge Azur 640 v.2. Den spiller rigtig godt til prisen (2800 kr)....hvis du kan leve med den lave pris..
Nej, jeg tror det skal være en dyrere model for at en sådan rep kan svare sig. Se ovennævnte, og prisen i forhold til det du har givet for "servicen" på 8000 CD.
mvh
|
|
|
No problemo..! Kan sagtens leve med lav pris! Jeg er stort set nået til ikke rigtig at gide bøvle mere med den, så det bliver nok enten en "økonomi" spille eller en nogenlunde billig, brugt i stedet for!
__________________ Bo Hansen
|
| Til top |
|
| |
copman Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2006 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er også sket utroligt meget på digitalfronten i de ca. 8 år. Den nævnte model har bla. dobb. 24 bit/192 kHz konvertere og fornuftige komponenter indeni. Især den nævnte version 2 er et hit til prisen. Den findes i Hifiklubben.
mvh
|
| Til top |
|
| |
carsten j Forum Bruger

Bruger siden: 12 December 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 10 April 2006 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bo, nej firmaet lever skam i bedste velgående. Ellers ring til mig.
Hilsen Carsten
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 10 April 2006 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
KT radio har lavet en Audiolab 8000 P for en kammerat, så mon ik??? (de har forhandlet Audiolab altid, da det eksisterede og nu igen når det er genopstået)
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
copman Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2006 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, Miju.
Spørgsmålet er om det kan betale sig, og navnlig set i lyset af at den digitale og lydmæssige udvikling har overhalet 8000 CD. Alt kan vel repareres-
|
| Til top |
|
| |
bshansen Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2006 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
carsten j skrev:
|
Hej Bo, nej firmaet lever skam i bedste velgående. Ellers ring til mig.
Hilsen Carsten
|
|
|
Hva f.....? Hej Jensen! Det var ikke dit firma jeg mente! Har i øvrigt lige fundet H & J som jeg troede var lukket! Det var bare mig der er tastatur-invalid! Jeg har mistet dit nummer! Kan du sende mig en privat besked med det? Takker! __________________ Bo Hansen
|
| Til top |
|
| |