Forfatter |
|
Exile Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 79
|
Sendt: 12 April 2006 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Nogen der kan give et link til hvor jeg køber sådan en chip? (Eller er der måske nogen der har en liggende)
Mvh
|
Til top |
|
|
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
Sendt: 12 April 2006 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver nok svært.... Den er udgået for flere år siden.
Skal det være PCM63K?? Hvis det er til noget hjemmebyg, ville jeg tage en 1702K eller 1704K. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
Til top |
|
|
Exile Forum Bruger

|
Sendt: 12 April 2006 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hurtig
Tak for svar
Ikke helt hjemmebyg, og dog, jeg er blevet anbefalet at skifte chip'en i min Audio Note DAC 1 konverter, og at 63'eren skulle være at foretrække, kan jeg uden yderligere benytte en 1702/1704K istedet?
|
Til top |
|
|
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
Sendt: 12 April 2006 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, du kan ikke bare skifte type... Hvda sidder der originalt i din AN DAC1?? Hvis ikke det er en PCM63, kan du ikke bare sætte en PCM63 i, da stort set ingen DAC's er ben-kompatible. Det vil kræve en ret langhåret opstilling med kredsen monteret me ledninger ned til printet, eller at du laver et decideret adapter-print. Begge dele har store ulemper, i form af lange forbindelser og deraf forringelse af ydelsen fra kredsen. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
Til top |
|
|
Exile Forum Bruger

|
Sendt: 18 April 2006 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så vidt jeg ved sidder der en PCM-69. Har snakket med Audio Consult der forhandler AN, lød til på ham at det ikke var noget problem at skifte chippen, måske jeg har misforstået. Har du et link til nogen der forhandler BB?
|
Til top |
|
|
boholm Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1324
|
Sendt: 18 April 2006 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
63eren og 69eren er *ikke* benkompatible, men der kan jo være gjort plads til begge på printet . . . ?
At finde en 63P-K bliver nok svært, da den er udgået af produktion. Du skal om muligt nok også søge i udlandet. Du kan først prøve disse: http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html Undtagen Farnell, for dér har jeg kigget.
Hvis der ikke er bid dér, så prøv her: http://focus.ti.com/docs/general/distribcountryresults.jhtml ?countryCode=DK
Endnu en mulighed:
www.diyaudio.com under "Electronics & Parts " eller "Market Place".
Du kan også prøve at tage kontakt til Primare, Thule, LCAudio og andre danske virksomheder, der laver digitalt audio-udstyr. Ring og spørg - man kan altid kun få et nej - men tænk hvis man fik et ja __________________ MVH, Bo
Hørt på P3: "Kan du ikke forstå konsekvensen af at trykke enter?"
|
Til top |
|
|