| Sendt: 01 Juli 2006 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er nok nødt til lige at nævne hvilke højttalere den nye reciever skal forbindes med.
Folk vil nok påstå H/K'en er mere kraftfuld end Pioneer'en, men det kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke har hørt H/K'en in real life.
Pioneer'en kan jeg derimod sige god for. En i familien har lige købt denne reciever og byggekvalitet, lydkvalitet og general fremtræden er meget positiv for en forstærker i den prisklasse. Vær dog opmærksom på at der er kommet en ny model af denne, som hedder 1016. Min brors 1015'er er spændt for et sæt Jamo D509, som har 8" basser i bunden og den trækker dem fint. Mht. features tror jeg de kan stort set det samme.
Om man kan lide udseendet af den ene eller den anden er jo selvfølgelig en personlig sag, men jeg synes da helt klart at Pioneer'en er pænere at se på. Tænk på hver gang du lige vil betjene H/K'en på selve panelet; A R G H!!! Fedtede fingre, igen igen! Og så er H/K'ens front vist lavet af plastic. Hvorfor har du egentligt valgt en væsentligt billigere H/K at sammenligne Pioneer'en med?
Det der med EISA priser skal du ikke gå så meget op. Det er det samme som "årets bil 200x". Det har ikke en skid betydning og titlen går højst sandsynligt til den producent, der vil betale mest for at få den.
Anyways, det var mine tanker. God fornøjelse med recieveren, uanset hvilken du vælger.
Mvh Jannik
|