Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 16:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Optimal afspilning af mp3 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
troelsit
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 27 September 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret  

Jeg skal lave et nyt setup derhjemme. Al min musik og film ligger på min computer som står på kontoret. Jeg vil derfor gerne at film og specielt lyden kommer frem i allerhøjeste kvalitet med så lidt tab som muligt.

Planen er: Min computer står i kontoret og er koblet til en central router. Jeg anskaffer mig en Kiss DP-600 som bliver placeret under TV'et i stuen. Her har jeg også min forstærker. Kiss'en er selvfølgelig også forbundet routeren og har derfor adgang til alt multimedia på kontor-computeren via netværk.
Mit spørgsmål er så hvordan jeg smartest muligt kobler Kiss DP-600 sammen med min Denon forstærker. Jeg har ikke så meget styr på al det med optisk lyd, SPDIF og hvad det ellers hedder.

Nogen gode råd? - Jeg taber vel ikke noget kvalitet ved at køre det over netværk da det er digitalt eller hvordan?

Link til Kiss http://www.kiss-technology.com/?p=600dk&v=users

Til top Vis troelsit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelsit

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes