| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes at de nye spillere fra Eera fortjeneer deres egen tråd nu.
Da jeg står på nippet til at smide omkring 20 k efter en ny spille, har jeg fulgt spillerne i dette prisleje nøje de sidste par mdr. Hvad der møder mit blik er omtalen af den nye eera serie, især dl 1. Udtalelser, der i entusiasme minder noget om dem rega apollo fik med sig, da den kom frem for godt et år siden.
Har undersøgt eeras serie nærmere, men kan ikke rigtig finde grunden til al denne positive omtale. Når jeg læser deres egen omtale af spillerne, støder jeg ikke på banebrydende løsninger som eks. apollos 20 mb cashe.
ej heller et blik ned i en af maskinerne forklarer umidelbart den positive omtale. De ser jo ikke just overproppede ud! nu ved jeg godt, at det ikke er størrelsen, men gørelsen det kommer an på , men jeg mangler stadig at se lyset bag denne serie. Bring mig meget gerne ud af min mangel på visdom. Ligeledes vil jeg også meget gerne høre fra folk der har hørt maskinerne. Både 1'eren men også 2 eren.
Hvilket bringer mig frem til mit andet spørgsmål. Er dl2 de 10 k bedre? Så vidt jeg kan læse mig frem til, er den eneste forskel en mere klar opdeling af kredsene i 2'eren samt balancerede xlr udgange. Men hvad med lyden? Har ikke mulighed for brug af xlr - vil der så stadig være god fornuft i at gå efter 2'eren?
Jeg ser frem til en positivt ladet tråd uden for meget mudderkast. __________________ Mikkel
Mit Setup
|