| Sendt: 28 November 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Er der nogen der kan hlælpe mig med følgende problem:
Efter at have tilsluttet min DCX2496 med min forstærker (Classic No 6,8) virker min fjernbetjener til forstærkeren ikke længere?? Yderligere går den i "mute" tilstand af og til og dette kan kun deaktiviseres ved helt at tage strømmen fra forstærkeren, dette uanset om der er strøm på DCXen eller ej!! Når XLR stikkene tages ud af DCXen virker alt igen XLR stikkene er forbundet 1+3 til kappen 2 til center. Alt spiller iøvrigt godt
Er der nogen der har kendskab til dette problem, for det er fan... irriterende. Heeeeelp __________________ l -- Classic No.6,8 --DIY Båndhøjttalere
Classic No.01B -- Behringer DCX 2496
l --Rotel RB960BX -- DIY Bashøjttalere
|