Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 21:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: MP3 anlæg i stuen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BIGT
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 04 December 2006 kl. 10:35 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg er ny her, men håbede på, at I kunne hjælpe mig. Jeg kunne godt tænke mig at 'mp3 anlæg' i stuen, som jeg kunne slutte til min forstærker og dermed mine fine gulvhøjtalere. Anlægget skal indeholde en stor harddisk til mp3 filer, ligesom det skal have en touchscreen stor nok til, at jeg kan navigere ordentligt - f.eks. er iPod displays alt for små! Alternative tillæg som FM tuner og CD-afspiller er blot bonus :-) Jeg forestiller mig, at jeg ville tage anlægget ind til min computer, og via USB lægge musik ned på anlægget. I bund og grund leder jeg altså efter en forvokset mp3 afspiller med touchscreen display.

Efter at have ledt og ledt på nettet kommer så det store spørgsmål - findes dette produkt ikke allerede til en rimelig penge uden at jeg skal igang med at sætte en pc op i stuen, streame fra pc'en i arbejdsværelset, bygge selv osv. osv.? Jeg gider nemlig ikke selv til at bygge, og min bedre halvdel synes ikke om at have en computer i stuen...

Til top Vis BIGT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BIGT

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes