Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 00:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Overraskelse ! "Hemmelig" LCaudio X03 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mirland
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 11 Januar 2007 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Tja, jeg ved ikke helt selv hvad jeg skal mene. For et par måneder siden købte jeg for sjov en Arcam Delta 70.3 cdafspiller (bitstream dac - desværre ikke tda1541 - jeg havde lige taget fejl af modellerne). Men jeg satte den til og den lød da faktisk ok, syntes jeg. Mere end ok. Den betød konkret at jeg droppede mit daværende Ontech dac/Shanling cd setup og købte en Naim CD3 og nu så også lige en Arcam Alpha 5+ til at lege med.

Men til sagen: Idag bestemte jeg mig for at den Delta skulle videre i verden istedet for at stå og fylde. Men jeg ville da lige rense den først, det har jeg det nu bedst med når noget skal sælges. Så af med låget og til min overraskelse sidder der et lille print og en ekstra strømforsyning nede i den i forvejen ganske fyldte kasse. Men jeg kan  ikke se hvad der står på printet. Igang med masser af lys og vriden nakken af led. Jo. Den er god nok. Der sidder en LCaudio LClock X03 (der står LC Audio X03 på det ene print og "Connect to LC CLock" på strømforsyningen). Men det virker da underligt ? Deltaen er mindst 15 år gammel og LClock X03 er forholdsvist ny. Vil det sige at den forrige ejer har skruet en clock til et par tusinde i og så bare sendt den videre bagefter ? Jeg vil slet ikke fortælle hvad jeg gav - det er næsten for syret.

/Mirland

The Dude
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 01:07 | IP-adresse registreret  

Til Lykke  med påske ægget
Til top Vis The Dude's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af The Dude

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes