| Sendt: 13 Maj 2007 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle!
Jeg har en Sony CDP-XA5ES, som jeg er ganske godt tilfreds med. Den har trods alt spillet upåklageligt i 10 år and counting.
Nu er jeg dog blevet hooked på om der måske kunne hentes mere lyd ved at koble en konverter på den.
Afspilleren har jo efter sigende et fremragende drev.
Er der nogen der har gode forslag til en konverter i 3-4K´s klassen (brugt)
Og ikke mindst, vil det overhovedet give mig mere af den gode lyd med en konverter?
På forhånd tak
Rune.
|