| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu findes der jo som bekendt ikke "dumme spørgsmål", så.........
Hvis man har en CD-afspiller med balanceret udgang, men kun har ubalanceret indgang i sin forstærker, vil der så være nogen gevinst (kan det lade sig gøre ?) at forbinde disse 2 ting: altså ubalanceret (RCA) i forstærker-enden, og balanceret (XLR) i CD-enden ?
|