| Sendt: 15 Maj 2007 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Har lige fåeten sådan spille med Great Northern Sound reference upgrade, men...jeg er ikke sikker på, at det lige er min kop te...
Er der nogen herinde, som tilfældigvis har en 301/302, som vi kunne lave en test op i mod? Havde en 861 før, og havde indtryk af, at en 301 standard var "close".
Helst på mit anlæg. Jeg vil selvfølgelig sørge for obligatorisk øl/vin.
vh
|