| Forfatter |
|
MadMik Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 24 Maj 2007 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej digital-drenge!
Jeg skal have en ny DVD afspiller som lyder fantastisk.....Det er der ikke mange det gør til en rimelig pris - derfor satser jeg på at modificere en spiller under 10K.
Den skal derfor have ananlog lineær strømforsyning og seperat audio clock
Den eneste afspiller med ordentlig strømforsyning under 10K er Yamaha DVD-S2700
Er der nogen der ved om Yamaha DVD-S2700 også har seperat audio clock eller om audiodelen får referencen fra video clock´en?.....
Tak
Vh __________________ The future is not a succession of the present, but an implementation of imagination!
|
| Til top |
|
| |
MadMik Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Maj 2007 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen der sidder inde med lidt viden på dette område!?
__________________ The future is not a succession of the present, but an implementation of imagination!
|
| Til top |
|
| |
MadMik Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har virkelig brug for jeres assistance! - gutterne hos TapeConnection ved det ikke! - den danske importør ved det ikke og jeg kan ikke finde info om spillerens clock på nettet!
Jeg kan selvfølgelig bare købe én og kigge under låget, men jeg har ikke penge eller nerver til at træde forkert!...
Det kunne virkelig være fedt, hvis en af jer vidste om audio-clock´en er seperat og således kan skiftes!?!....
Tak! __________________ The future is not a succession of the present, but an implementation of imagination!
|
| Til top |
|
| |
panos Lukket konto

Eget valg!
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1345
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
dav, jeg har selv en yamaha 2700 som har fået et nyt OPA og et par blackgates i r*ven bare for sjøvt idet jeg næsten aldrig bruger den, meeen...
Så vidt jeg ved kører den med den samme clock, men du kan med fordel opgradere den til en LC e.l. clock.
hilsen
Panos
__________________ moddet marantz sa15
touch m. internt skærm samt panos bat. psu
moddet benchmark dac1
holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
|
| Til top |
|
| |
JRGW Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1303
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med en brugt Arcam der er et par seriøse til salg på brugtmarkedet sikkert uden HDMI.Hvis du kan undvære dette.FM serien er den tunge del af mærket og mener de har seperat clock fra ny.
__________________ Hilsen JRGW
Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
|
| Til top |
|
| |
MadMik Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Arcam er ikke rigtig en mulighed, da jeg er interesseret i en ret ny maskine, der tilbyder SACD. Men tak for buddet! __________________ The future is not a succession of the present, but an implementation of imagination!
|
| Til top |
|
| |
MadMik Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
panos skrev:
|
dav, jeg har selv en yamaha 2700 som har fået et nyt OPA og et par blackgates i r*ven bare for sjøvt idet jeg næsten aldrig bruger den, meeen...
Så vidt jeg ved kører den med den samme clock, men du kan med fordel opgradere den til en LC e.l. clock.
hilsen
Panos
|
|
|
Jeg er da ked af at høre, at audiodelen får referencen fra samme clock som videodelen. Det var da et kedeligt kompromis i en maskine, som ellers synes gennemtænkt. Hvordan kan man skifte fælles clock´en med en ren audio-clock som LC audio´s? Vil det fungere for videodelen?...... __________________ The future is not a succession of the present, but an implementation of imagination!
|
| Til top |
|
| |
JRGW Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1303
|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du lyttet til eks. afspillerens SACD gengivelse...jeg har selv haft en Pioneer DV668 og prøvet formatet her og det kunne være ligemeget med det den her kunne præstere....
__________________ Hilsen JRGW
Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
|
| Til top |
|
| |