Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 16:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Blu-ray afspiller (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 17 August 2007 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

Vil det være dumt at gå ud og investere i en efterhånden lidt aldrene Samsung BD-P 1000 afspiller på nuværende tidspunkt?

Prisen begynder jo at ligne noget, men er lidt bekymret for om den vil være håbløst forældet når de nye modeller begynder at komme på markedet...

(Kan lisom vægte stemningen til at Blu-ray vinder kapløbet)

Den har jo sådanset de features jeg gerne vil ha, og så koster den jo kun 2/3 af hvad en Sony gør, og den kan jo feature medsigt ikke nær så mange ting. Men den har jo nok en lidt bedre opbygning når det kommer til stykket? Men tænker også på, at når jeg nu påregner at bruge HDMI udgangen, så er afspillerens video konverter del vel ikke nær så kritisk som hvis jeg brugte en analog...

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18

Morten014
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 17 August 2007 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

hvad korster den jeg syntes ikke jeg kan se nogen pris eller er det bare mig der ikke har kikket godt nok efter??
Til top Vis Morten014's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morten014

zirio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Sendt: 17 August 2007 kl. 15:29 | IP-adresse registreret  

Jeg ville helt klart vente til 1200'eren kommer til Danmark!..Mener jeg har hørt noget om den skulle komme til efteråret, men jeg ikke en hjemmeside jeg kan referer til!...

Men den er mange ting, der er bedre end 1000..fx. Reon HQV, hurtigere loading osv!..Så jeg tror klart det vil kunne betale sig at vente!..

Du kan få den i www.tapeconnection.dk for 4K

mvh Zirio

Zirio's Cinema - Snart HD-forstærker (Onkyo TX-SR875 På Vej)

Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio

micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 August 2007 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

Ja, det er netop også det jeg spekulere lidt på... Men hvis 1200'eren kommer med en start pris på 13.000kr som 1000'eren, så gidder jeg jo ikke ha den ;-)

Så det skulle jo være hvis den kom med en pris der var til at betale jo!

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 17 August 2007 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

micma18 skrev:

Ja, det er netop også det jeg spekulere lidt på... Men hvis 1200'eren kommer med en start pris på 13.000kr som 1000'eren, så gidder jeg jo ikke ha den ;-)

Så det skulle jo være hvis den kom med en pris der var til at betale jo!

jeg synes jeg har æst et sted at 1200 ikke kommer til europa, men de venter til næste generation. Jeg ville dog nok vente alligevel og se hvad denon finder på, eller en anden model bd p1000 er noget af en plastic model, hvis det havde været en almindelig dvdafspiller havde jeg ikke betalt 4500 for den.

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 August 2007 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Du skal holde dig fra BD-P1000, da den har et meget ringe billde kresløb (bl.a. er den meget ringe til at afspille normale DVD), netop grund til at
BD-P1200 komme på market og så har den Reon HQV billde kresløb, så prise klasse er omkring 5000,- kr. er der kun Sony PS3 der er vær at
kigge på.

Et start pris på 13.000,- kr. for BD-P1200, det tro jeg ikke på, nok mere omkring de 8000,- kr.

De nye Blu-Ray afspille på det danske marke, ville nok ligge i prisklasse fra 8000 til 13.000,- kr. Og de bilige modeller fra 5000,- kr. og ned, ville
vi ikke se i Europa i først omgang, ikke det først år, så Sony PS3 ville i lange tid fremover værre unden konkurrence i den pris klasse.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 17 August 2007 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Samsung BDP-1200 kommer ikke til Europa, de går direkte til BDP-1400 og BDP-2400 modellen der skulle blive lanceret i efteråret.
Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 August 2007 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

Meget god at BDP-1200 ikke komme til Europa og det er de ny modelle som BDP-1400 og BDP-2400 er komme her, så er det spørsmålet om
prisen og det bliver til efteråret eller foråret vi begynder at se dem her.

Denons Blu-ray afspille komme nok til at koste omkring de 20.000,-kr., da det er topmodelle de komme med først.

Men udvikling af Blu-ray afspille gå lige nu så hurtig, at der er ingen der ved hvilken modelle der dukke op her i Europa og hvad de komme til at
koster.

Et gæt er at BDP-1400 komme til at koste omkring 4000-5000,- kr. og BDP-2400 komme til at koster omkring 7000-8000,- kr. og det er så et
højt gæt.

Hvis man skal kigge efter bilig modeler HD afspille, er der kun HD-DVD man se på, da de har hafte flere års forspring.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes