Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 19:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Atoll CD 100 respons (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
not_batman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2007
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 15 September 2007 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

not_batman skrev:

Forstærker:
Consonance M100+

Rørene blev udskiftet med nogle Electro Harmonix EL34 (http://www.thetubestore.com/ehxel34.html) - brugte dem her før (http://www.thetubestore.com/ehx6ca7.html), men der var mindre "kontrol" over tingene; det lød mere slapt eller hvordan man nu formulerer det. Når jeg får opgraderet pickuppen, så satser jeg gevaldigt på at få fat i nogle =C= Svetlana af slagsen; har læst mig frem til, at det skulle være det bedste indefor min prisramme

Højttalere:
Avance 8 mk II

Kabler
2 x Cardass Crosslink 1s
2 x Dan Acoustic Interconnect

Sådan ser mit setup ud (har selvfølgelig riaa + pladespiller, men det er ikke sagen nødvendig)

Jeg overvejer seriøst at investere i en Atoll CD 100 fra TapeConnection.dk på gedigent tilbud, eftersom jeg har fundet ud af, at det sgu nok bliver nødvendigt at gi' los med det princip med kun at købe lp'er; der er sgu så meget fed musik derude, som desværre kun kommer på det håbløse cd-medie
Nogen der har nogle erfaringer med denne afspiller, hvordan vil den umiddelbart passe med en rørforstærker - og eventuelt med højtalerne - det jeg har læst mig til tyder ok, men nogle reelle erfaringer ville klart være at foretrække.

not_batman

Til top Vis not_batman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af not_batman

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 15 September 2007 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Jeg er den glade ejer af CD 50 og har hørt denne i direkte sammenligning med CD 100.

Til prisen (4.000,-) vil jeg vove at påstå at CD 100 er uden sammenligning. Neutral, meget velopløst, og lige en klasse bedre end CD 50, som ellers også gør det udmærket efter mine definitioner.

Jeg har aldrig lyttet på rørgrej, så jeg er ikke den rigtige at spørge i denne sammenhæng.

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes