| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan forstå der er nogle stykker som af jer som har opgraderet LC leddet i udgangen af jeres lyngdorf forstærkere...
Hvilke komponenter har i benyttet, og hvad er jeres oplevelser efter ændringen?
Std. komponenterne i min TDA2200 ser jo ikke ud af meget, sammenlignet med hverken millenium, eller sågar de små LC audio uden H-bro osv. Og det lyder da somom det var et sted hvor man med fordel kunne opgradere? Pladsen er lidt trang, så jeg ved ikke helt hvor store spoler og kondensatorer der kan blive plads til, og jeg mener heller ikke der er en værdi påtrykt spolen der sidder i den nu. Så hvis i har en god komponent kombination som i kan anbefale så er jeg måske lidt nysgærrig 
|