| Forfatter |
|
nemligja Forum Bruger


Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
lille_smed Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2602
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa ... kender ikke lige den cd af spiller .. men ud fra prisen så passer den vel fint til det du har .. men et godt råd .. vil jeg give dig .. du vil få mere liv i dine 1550 hvis du køber en anden forstærker
__________________ jeg kan ikke få nok membranareal
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger


Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
lille_smed skrev:
| hejsa ... kender ikke lige den cd af spiller .. men ud fra prisen så passer den vel fint til det du har .. men et godt råd .. vil jeg give dig .. du vil få mere liv i dine 1550 hvis du køber en anden forstærker |
|
|
Hvad for en forstærker skulle det være?? For min H/K AVR 635 giver nu rimelig meget strøm til de højttalere. Og det skal være en surround forstærker __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
kenneth74 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2007 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 386
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej... nogle der har gode fif til at opgrade et delefilter.. og kan det betale sig ? det er en avance signatura 3 mk2
|
| Til top |
|
| |
lille_smed Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2602
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg byggede selv en effektforstærker hvor der var nok med strøm i .. det var tydeligt at den kunne få dem i knæ uden problemer ..så der kan meget mere liv i dem ............ hvis du har mulighed for at låne et trin , kan du prøve dig frem ... men du skal lige være opmærksom på at dine højtaler er i 4 ohm ... det er ikke alle forstærker som er glad for det ...............
noget i den har stil ... http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=58080
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=58748
jeg har selv harman .. men de mangler nu stadig strøm selv om de giver en del ... __________________ jeg kan ikke få nok membranareal
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger


Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu skriver du ikke hvad du har for en Harman reciever, men synes bestemt ikke jeg lige mangler effekt i min stue med den reciever. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
lille_smed Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2602
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
oki .. så er alt jo godt .. snakker ikke om at spille højt ... for det behøver man ikke ... jeg har en avr 5550.. men spillede ikke med den efter jeg fin mit trin ...
__________________ jeg kan ikke få nok membranareal
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger


Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var vist også et lille sidespring 
Er der andre cd-afspillere folk kan anbefale?? I sådan et fornuftigt pris niveau. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
Holm26 Forum Bruger


Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
|
Det var vist også et lille sidespring 
Er der andre cd-afspillere folk kan anbefale?? I sådan et fornuftigt pris niveau.
|
|
|
Jeg hørte den Marantz 5001 der jeg var ude at kigge på afspiller og den spiller helt fint til prisen.. Men hørte modellen større sa7001 og den gjorde det altså en anelse bedre, så det blev den jeg endte med at købe og har ikke fortrudt mit køb Men tag ud og hør dem og se hvad for en der passer bedst til dig... __________________ Surround i Slyngelstuen
|
| Til top |
|
| |