| Sendt: 31 Oktober 2007 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har for nyligt anskaffet mig et brugt eksemplar af ovennævnte rumkorrektion. Er der nogen der har prøvet den og har nogle tips og tricks til opsætning?
Jeg har endnu ikke haft tid til at sætte den op og lege med softwaren, men glæder mig ret meget :-) Især fordi jeg så kan køre lyden fra mit sonos anlæg digital over i RCS'en og bruge den indbyggede DAC, som sikkert er bedre end den der sidder i Sonos :o)
|