| Sendt: 02 November 2007 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har planer om at købe en synology, hvor meningen er, at den skal stå og streame musik og film (bl.a. HD 720p), men:
1. Vil det være muligt at streame HD 720p over trådløst netværk?
2. Kan det lade sig gøre at installere noget SW og få Synology til at arbejde sammen med receiver gøre, da jeg i så fald slipper for at købe en squeezebox til 2000,- Hvis de to enheder kan snakke sammen på en eller anden måde.
Tak for hjælpen.
|