Ikke noget decideret debatindlæg det her... men vil barelige udtrykke min overdrevne begejstring for min SB3!
Har haft den i et stykke tid efterhånden, men aldrig rigtig haft tiden til at få den virke ordentligt, dvs server, wi-fi osv.
Men nu har jeg givet migselv tidentil det, og jeg må klappe i mine små hænder over hvilket prægtogt stykke lgetøj det egentlig er. Er overhovedet ikke begyndt med den kedelige del endnu, som er at rippe alle mine cd'er (500+= endnu, men kun lige linket til mine mp3'ere, og nogle enkelte wav'er. Den spiller altså virkelig fantastisk, og jeg er næsten sikker på den er på højde eller over min cdafspiller, selvom den i sig selv er aldeles fremragende, og ejerglæden er høj.
Jeg er næsten på vippen til at rippe alle mine cd'er og skippe mit nuværende stereosetup, og kun benytte effekt + højttalere. Men er virkelig i tvivl om hvilken effekt der skal benyttes.
Har seriøst overvejet en DIY Newclassd, LCaudio Hypex semi-dig effekt...men er i tvivl (der er jo også Lyngdorf?)
Anken er at jeg også lytter rigtig meget på vinyl, og i min forstærker er der en fabelagtig RIAA...så spørgsmålet er hvilken forforstærker der vil være god til prisen... har overvejet en Micromega Pre, men de er ikke til at komme i nærheden af brygte, og nypris er for høj (7000+ kr)
Derfor har jeg skævet til Rotel, enten RC-1070 eller RC-06 ....
Eneste krav er at der skal være remote, og riaa, og fornuftig pris ;-)
Et andet spm, er hvordan andre brugere af en SB3 ripper deres cd'ere, ifht indeksering af Album, titel, artist, tracknr... synes ikke rigtig jeg kan få ensartethed i betaudgaven af Slimserver 7.0 (som i øvrigt har et rigtig lækkert gui) ... men det ordner sig sikkert når jeg ripper alle mine cd'er på et tidspunkt
God weekend til alle!! :-)