Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
Sendt: 20 Juli 2008 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
Hej,
er der nogen der har nogle gode forslag til en cd-afpiller i prislejet 4-6000. Jeg synes ikke rigtigt min denon 1500ae gør det specielt godt (heller ikke specielt dårligt). Jeg kender godt de "gængse" anbefalede brugte afspillere (sony 707, 777 og denon s10 og 3560), men jeg synes ikke de er til at finde nogen steder og så er jeg ikke meget for at købe en brugt (dårlige erfaringer med en rega planet). Den må evt gerne have digital indgang også. Den skal køre analogt til min surround receiver.
edit: Alternativt havde jeg overvejet at bygge et kit fra dantimax (prisen er godt nok lidt højere)
Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
Sendt: 23 Juli 2008 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
sjovt der ikke er nogen der er kommet med de samme forslag egentlig. Er dog igang med at undersøge ovenstående modeller. Jeg havde umiddelbart selv kigget på Atoll CD 80. Er der nogen der har erfaringer med den eller kittet fra dantimax? Kittet er lige så meget udfordringen i selv at samle det og lave kabinet (så kan designet jo blive helt som jeg vil have det).
Generelt er jeg ikke så meget for toploadede afspillere (igen dårlig erfaring med en rega planet)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum