Forfatter |
|
bhaagensen Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 879
|
Sendt: 29 Juli 2008 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
bhaagensen Forum Bruger

|
Sendt: 29 Juli 2008 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 29 Juli 2008 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, det f**ker opsætningen af grafikken helt op på min skærm
|
Til top |
|
|
bhaagensen Forum Bruger

|
Sendt: 29 Juli 2008 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis det er i browseren du mener, så prøv at slette cache og reloade helt.
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 29 Juli 2008 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
bhaagensen skrev:
hvis det er i browseren du mener, så prøv at slette cache og reloade helt. |
|
|
Tusinde tak! Det var lige hvad der skulle til 
|
Til top |
|
|
SoundMan Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 188
|
Sendt: 03 August 2008 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hvad er jeres erfaringer med ver. 7.1? Jeg har kun positive. Systemet køre stabilt (hvilket det nu hele tiden har gjort...  ) Der er kommet nogle ny features, bl.a. kan man selv bestemme hvad man vil have i sin "Home" menu, nye baggrunde, WiFi test med forskellige bit rater, for lige at nævne Controlleren. Squeezecenter har også fået flere muligheder, men dem har I sikkert allerede set......
__________________ MVH Allan
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 04 August 2008 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
SoundMan skrev:
Hvad er jeres erfaringer med ver. 7.1? |
|
|
Min kører helt problemfrit.
Jeg har dog et spørgsmål. Mit SqueezeCenter "merger" alle sange fra "various artists" CD'er. Hvis man ikke vil have dem "merged" kan man så bare have det gemt under en folder der hedder "various artists" istedet?
|
Til top |
|
|
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
Sendt: 04 August 2008 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke installeret 7.1 endnu, for jeg har mit SqueezeCenter installeret under SSODS på min NAS. Jeg læser på Slimdevices forumsider at der er nogle der har problemer med at afinstallere 7.0.1 og så igen med at installere 7.1 under SSODS, så indtil jeg hører at det gøres problemfrit, venter jeg.
|
Til top |
|
|
bhaagensen Forum Bruger

|
Sendt: 04 August 2008 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Jeg har dog et spørgsmål. Mit SqueezeCenter "merger" alle sange fra "various artists" CD'er. Hvis man ikke vil have dem "merged" kan man så bare have det gemt under en folder der hedder "various artists" istedet? |
|
|
Hvad mener du helt præcis med merger? Havner de alle sammen under det samme album med "various artists" som kunstner? Hvordan ser mappe/fil strukturen ud?
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 04 August 2008 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
bhaagensen skrev:
L.B. skrev:
Jeg har dog et spørgsmål. Mit SqueezeCenter "merger" alle sange fra "various artists" CD'er. Hvis man ikke vil have dem "merged" kan man så bare have det gemt under en folder der hedder "various artists" istedet? |
|
|
Hvad mener du helt præcis med merger? Havner de alle sammen under det samme album med "various artists" som kunstner? Hvordan ser mappe/fil strukturen ud? |
|
|
Nej, det er det modsatte. Hver sang (benævnt med album) lægges ud under hver kunstner. Jeg ville hellere have en "kunstner" der hed "various artists" og så gå den vej ind for at vælge. Jeg mener der er en valgmulighed i SqueezeCenter, men jeg kan ikke finde den.
Jeg kan se når jeg re-scanner i Squeezecenter, at den på et tidspunkt skriver "Merging Various Artists".
|
Til top |
|
|
bhaagensen Forum Bruger

|
Sendt: 04 August 2008 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Nej, det er det modsatte. Hver sang (benævnt med album) lægges ud under hver kunstner. Jeg ville hellere have en "kunstner" der hed "various artists" og så gå den vej ind for at vælge. Jeg mener der er en valgmulighed i SqueezeCenter, men jeg kan ikke finde den. |
|
|
Nåå, på den måde. Indstillinger -> Musik Bibliotek -> Kompilationer, "Grupper kompilationsalbums sammen".
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 05 August 2008 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
bhaagensen skrev:
L.B. skrev:
Nej, det er det modsatte. Hver sang (benævnt med album) lægges ud under hver kunstner. Jeg ville hellere have en "kunstner" der hed "various artists" og så gå den vej ind for at vælge. Jeg mener der er en valgmulighed i SqueezeCenter, men jeg kan ikke finde den. |
|
|
Nåå, på den måde. Indstillinger -> Musik Bibliotek -> Kompilationer, "Grupper kompilationsalbums sammen". |
|
|
Tak endnu engang bhaagensen 
|
Til top |
|
|