| Forfatter |
|
thomas f Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 182
|
| Sendt: 07 November 2008 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der ved om der er forskel på en TDA og en TDAI? Begge modeller ser ud til at kunne fås både med og uden RoomPerfect og AD-modul...?
__________________ VH Thomas
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 07 November 2008 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror ikke der findes en TDA2200, i så fald er det en effekt og har nok ikke RP indbygget, "I"et står for Integrated og fortæller at det er en integreret forstærker så TDAI er en integreret forstærker, hvor du som du selv er inde på kan tilvælge RP modulet..
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
Bruger siden: 27 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 07 November 2008 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
thomas f skrev:
| Er der nogen der ved om der er forskel på en TDA og en TDAI? Begge modeller ser ud til at kunne fås både med og uden RoomPerfect og AD-modul...? |
|
|
Mig bekendt skiftede de modelbetegnelser for noget tid siden hvor TDA blev til TDAI
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 November 2008 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
thomas f skrev:
| Er der nogen der ved om der er forskel på en TDA og en TDAI? Begge modeller ser ud til at kunne fås både med og uden RoomPerfect og AD-modul...? |
|
|
Mig bekendt skiftede de modelbetegnelser for noget tid siden hvor TDA blev til TDAI |
|
|
Ikke ifølge deres egen hjemmeside TDAI2200Men altså et er ikke noget jeg vil slås over, kalder folk den for TDA2200, så fint med mig  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
thomas f Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2008 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
thomas f skrev:
|
|
Mig bekendt skiftede de modelbetegnelser for noget tid siden hvor TDA blev til TDAI
|
|
|
Ja, men mon det bare er modelnavnet der er skiftet....? __________________ VH Thomas
|
| Til top |
|
| |
thomas f Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2008 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Kasper, TC skrev:
thomas f skrev:
|
|
|
|
|
Ikke ifølge deres egen hjemmeside TDAI2200
Men altså et er ikke noget jeg vil slås over, kalder folk den for TDA2200, så fint med mig
|
|
|
Jeg kan ikke finde en TDA på deres hjemmeside? Måske den er udgået til fordel for TDAI?
Men, mon der er forskel på de to modeller? __________________ VH Thomas
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 November 2008 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
thomas f skrev:
Kasper, TC skrev:
thomas f skrev:
|
|
|
|
|
Ja, men mon det bare er modelnavnet der er skiftet....? |
|
|
Altså de har jo ikke selv opdaget navneskiftet, som du ser i mit link.. Hvor har du din kilde fra, monstro de har glemt "I"'et?? __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
thomas f Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2008 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Under downloads findes der både en manual til TDA og een til TDAI...? Men, derfor behøver der jo ikke være en forskel?  __________________ VH Thomas
|
| Til top |
|
| |
soren Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 115
|
| Sendt: 11 November 2008 kl. 07:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eneste forskelle på en TDA2200 og en TDAI2200 er silketrykket på forpladen samten nyere firmware. Firmwaren i min TDA er opgraderet, så den er identisk med en TDAI.
__________________ Naturlovene gælder. Om vi forstår dem er noget andet!
Meget af det du tror, du kan høre, er noget, du bilder dig ind. Lad bare være; det er rigtigt!
|
| Til top |
|
| |
thomas f Forum Bruger

|
| Sendt: 12 November 2008 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
soren skrev:
Eneste forskelle på en TDA2200 og en TDAI2200 er silketrykket på forpladen samten nyere firmware. Firmwaren i min TDA er opgraderet, så den er identisk med en TDAI.
|
|
|
Jeg har nu fået det samme bekræftet hos Lyngdorf. Så skulle den gåde vist være løst __________________ VH Thomas
|
| Til top |
|
| |