| Sendt: 21 December 2008 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Hvis du med oversætte til S/PDIF mener en konvertering til coaxial så kan sådan en box også findes, omend jeg synes det bliver lidt rigelig Storm P agtigt så som du også selv er inde på 
En anden ting...squeezebox kan ikke afspille 96/24 filer direkte, de bliver downsamplet til 48/24
Jeg kender ikke noget videre til produktet jeg linkede til.
[/QUOTE]
En konverterting fra optisk til COAX har jeg også fundet, men er ikke vild med for mange led. Jeg blev som sagt noget overrasket over at Oppo'en ikke leverer 96/24 output via COAX udgangen, men kun over HDMI udgangen.
Jeg er helt klar over at Squeezebox ikke afspiller 96/24 native (men nedsampler ved at tage hver anden sample, som jo ikke er en korrekt nedsampling), men når det er sagt, så lyder Linn's 96/24 selv på denne måde via SB væsentligt bedre end Linns CD kvalitet (vurderet på en enkelt indspilning, som jeg købte i begge udgaver).
På sigt vil jeg nok anskaffe mig en netværksafspiller, der klarer højopløst audio. Måske bare en harddiskafspiller, som ikke koster en bondegård. Jeg synes iøvrigt, at situationen med højopløst audio er ganske rodet for at sige det mildt.
|