| Sendt: 12 Januar 2009 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har installeret SC 7.3.1 og i forbindelse med skiftet fra SlimServer 6.5 har jeg fået et problem.
Jeg er ellers ved at have fået styr på de fleste ting jeg ikke bryder mig om i den nye version's web-interface, jeg kører bla. Classic interface.
Problemet er den liste jeg får efter at have brugt Advanced Search, i v6.5 havde man mulighed for uafhængigt af hinanden at på de linier den havde fundet frem, trykke på fx. AlbumNavn, Artist og jeg tror sågar også Titel på nummer, ret praktisk og en MEGET hurtig måde at finde fx. frem til en gruppe eller indholdet af et helt album.
I v7.3.1 sker der kun én ting når jeg trykker på nogen af de fundne linier, nemlig det at den henter den udvide information om nummeret, den der i v6.5 kom frem når man trykkede på linien i højre side, nemlig selve playlisten.
Spørgsmålet er nu, hvor sidder den indstilling så jeg ændrer så min v7.3.1 virker i Advanced Search som min gamle v6.5 gjorde? Hvis den kan altså, ellers overvejer jeg meget kraftigt at gå tilbage til v6.5
Rip __________________ Lyt & Nyd
EAC, Flac ripping.
|