| Sendt: 21 Marts 2009 kl. 04:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været og kikket på hans kit nogle gange sidste år. CS4398 kender jeg meget lidt til, men både PCM1794 og PCM1704 er ikke ringe. Jeg har mit eget projekt med CS8414/-16 og PCM1794/-98, der stadig ser bønfaldende på mig og ikke er helt færdigt. Dengang jeg lavede mit valg, ville jeg have valg PCM1704, hvis der ikke var for nogle upraktiske ting (for mig og som DIY) mht. koblingen og nogle stumper. Har ikke hørt dem, og jeg kan se det er en god udskrivning i danske kr... hmmm der er valgt mange gode stumper. Og så sover katten fredeligt på hans arbejdsbord. Har intet med lyd at gøre, men det er god karma  Hos mig blev det nok 1794, da jeg ikke er sikker på, hvor længe de fortsætter produktionen af 1704 (så ekstra vitale stumper skal købes og gemmes). Prøv at checke tråd vedrørende bruger: 'Hurtig' og hans DAC projekt. Mener de her kredse blev flittigt kommenteret der. __________________ Nogle drukner sig i problemer, andre tager sig en uddannelse, så de kan svømme imellem dem. [Mark Twain 1835-1910]
|