Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 12:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Hvilket streaming setup? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
FreZh
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat hos Dali

Bruger siden: 07 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 21 Marts 2009 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Hey drenge! Jeg overvejer at få anskaffet mig en streaming afspiller, da jeg ikke kan lade være med at ignorere de åbenlyse fordele frem for min CD-afspiller længere.

Men hvad er jeres erfaringer med de forskellige løsninger? Jeg er fattig uni studerende, så udgifterne skal holdes på minimum...

Løsningen jeg har kig på:

Qnap TS 109 NAS til 1299,-
Zyzel NBGA420N router/switch til 499,-
Logitech Squeezebox classic til 1599,-
(Jeg har en 500gb harddisk til lager)

Alt i alt 3397,-

Jeg er lidt i tvivl om Squeezeboxen er den bedste mulighed. Hvordan er den i forhold til andre muligheder som video + audio løsninger som Popcornhour eller Ziova hvor man umidlbart får noget mere for pengene?
Til top Vis FreZh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FreZh

Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005
Sendt: 21 Marts 2009 kl. 13:08 | IP-adresse registreret