Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 10:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Lidt ekstra til PC’en (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nano
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 08 April 2009 kl. 01:06 | IP-adresse registreret  

Jeg er på jagt efter en audio løsing til min PC der er lidt ud over det sædvanlige dvs. noget andet end det vanlige logitech udstyr de fleste har.

Men jeg må ærligt indrømme jeg er på rimeligt bar bund.

Det eneste råd jeg har fået jeg kan tage at føle på er "tag udgangspunkt i højtalerne", og det har jeg efter bedste, eller værste, evne prøvet at gøre, og har fundet frem til et par Cambridge S30 og evt. en S90.

Hvad jeg nu mangler er en AMP og en DAC. Jeg har haft en stor forkærlighed for Headamp Pico (de kommer nu også med en stand alone DAC), RSA hvoraf jeg havde en headphone amp og devilsound DAC som jeg kun har hørt godt om selvom det er lidt et niche produckt. Men jeg kan mærke at jeg nok skal kigge på noget lidt andet, eller er f.eks. en devilsound DAC ikke så tosset en ide alligevel?

Jeg vil gerne have noget meget kompakt og går op i design, men vil også sætte stor pris på noget der lyder mærkbart bedre end et par Z4. Det skal bruges til lidt af det hele, meget musik film og lidt gaming.

Til top Vis nano's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nano

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes