| Sendt: 20 April 2009 kl. 01:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så prøver jeg lige igen.
Jeg har RIGTIG MANGE problemer med at få mit Sonos system til at fungere herhjemme sammen med min Apple Time Capsule.
Netradio og Deezer virker som det skal.
Jeg har både MAC og PC her hjemme.
Hele problemet opstår når jeg skal ind og vælge min Time Capsule som Music Library.
på PC: Når jeg skriver den korrekte sti, får jeg meddelsen: "The computer "XXXXXXXX" cannot be found. Make sure the computer is on your network, or check firewall settings"
Jeg har installeret min time Capsule på computeren og jeg kan sagtens åbne programmet til den, og se alle data etc. Firewall er slået fra.
På MAC: Når jeg skriver den korrekte sti, får jeg meddelsen: Couldn't add a share The computer "XXXXXXXX" cannot be found. Make shure that indows sharing is turned on, and that the computer is on your network. Please also check your firewall settings.
Windows sharing har jeg ikke mulighed for at slå til eller fra af en eller anden grund. dette findes simpelthen ikke under "Deling".
Jeg har midlertidigt kunne "løse" problemet ved at skrive IP adressen på min time capsule, men dette fungere bare ikke optimalt, og der er flere udfald over længere perioder hvor intet virker.
HVAD gør jeg forkert? Der er en STOR krammer til personen der kan hjælpe mig :-)
Hilsen Anders
|