| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa 
Er der nogen her, som kender Maximum MR-2000 afspilleren ?
http://www.kjaerulff1.com/catid.2322/pid.1086/245.aspx
Jeg synes den ser spændende ud, men kan ikke finde information om hvilke fil-formater den kan afspille, når den afspiller fra NAS eller PC 
Jeg benytter kun Wav & Flac filer - Kan den afspille dem ?
Håber der er nogen her som kan hjælpe...... 
M.v.h.
MrForce 
|