| Sendt: 14 Maj 2009 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke endnu. Dvs der er vist et hack som gør en i stand til at streame internettradio, og dermed også på en primitiv måde fra squeezecenter. Der
kræver vist at ens touch er jailbraked.
Dog er der vist planer om at ipeng i en fremtidig version vil have denne funktionalitet. Hvornår dette evt sker er såvidt jeg ved usikkert.
|