| Sendt: 19 Maj 2009 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Piv snøft. Min trofaste Micromega Stage 5 tog balletten i søndags. Nummer 7 på Paul Simons Rhythem of the saints gik i stå med et skrat - error stod der i displayet. Hmmm - mente sgu da ikke der skulle være noget med CD'en. Ud med skiven, nøh, ikke noget galt - prøve med nr 7 igen - efter 1½ minut - error. Prøve med nummer 1, død efter et ½ minut. Ny plade, død næsten øjblikkeligt. Som mangeårig Micromegaejer slukker og tænder man lige, inden man går i panik. Det hjalp ikke. Hvis den står lidt, kan den spille de første 30 sekunder af et nummer, og derefter: "skrat". Lige inden skrat lyden er der en svag bsssszt lyd ? Laser død, og Micromega på lossen eller hvad? Bortset fra det: No hard feelings, den har spillet oceaner af timer, og aldrig skabt sig mere end man ku slukke og tænde sig ud af det. I sammenligning med den, fra samme tid og noget dyrere, Rotel jeg nu har lånt, savner jeg allerede musikaliteten og drivet.  Der er vel ikke nogen der lige kender et sted hvor de fikser gamle Micromegaer for en 5-hund ... \KOF
|