Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 18:13   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: 6.700.000 sange: Dizzler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Juspur
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 525
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

www.dizzler.com

Dizzler - en søgemaskine der søger efter musik, fungerer som alm mediaplayer. 6,7 millioner sange.

Prøv den som sang/video-streamer uden overflødigt lir på http://www.sitecenter.dk/innova4/

Enjoy
Til top Vis Juspur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Juspur
 
Juspur
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 525
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

Du skal i øvrigt ikke oprette dig som bruger eller downloade noget  ved anvendelse af dizzler 
Til top Vis Juspur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Juspur
 
el_serpiente
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 546
Sendt: 20 Maj 2009 kl. 08:33 | IP-adresse registreret  

Tak skal du have.
Til top Vis el_serpiente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af el_serpiente
 
Rene_49
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 195
Sendt: 20 Maj 2009 kl. 08:56 | IP-adresse registreret  

langt bedre end youtube !
Til top Vis Rene_49's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rene_49
 
Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1752
Sendt: 20 Maj 2009 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Udemærket - og faktisk ganske fin lydkvalitet.
Og nemt at bruge.



Mvh. Offcourse


__________________
If it´s lame - i´m not to blame
Til top Vis Offcourse_dk26's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Offcourse_dk26
 
Digi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2006
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 195
Sendt: 20 Maj 2009 kl. 12:36 | IP-adresse registreret  

 NOW SIS IS NIIIIIIIIICE ,   mega fedt

__________________
;o) Digi
Til top Vis Digi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Digi
 
hendrix
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 20 Maj 2009 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

Kanon side, brugte deezer før, ja før, det her er noget bedre..... hører lige blues deluxe med joe bonamassa



__________________
The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over.
Hunter S. Thompson
Til top Vis hendrix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hendrix
 
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 20 Maj 2009 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

Fin side når der skal høres lidt baggrundsmusik

Desværre er der MANGE fejl i katalogiseringen. Under ZZ Top finder man bl.a. 'Cocaine' med Eric Clapton, under The Doors bl.a. 'Gloria' med Them/Van Morrison osv. osv.

Men det er gratis, så skide være med det.

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes