Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 15:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: P3 på squeezebox (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
el_serpiente
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 546
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:25 | IP-adresse registreret  

Jeg har en readyNAS duo og en squeezebox duet hvor jeg gerne vil høre net radio på.

Jeg har tilføjet P3 med følgende url: http://www.dr.dk/netradio/Metafiler/asx/dr_p3_128.asx
 i favorites. Hvilket som jeg forstår det er det jeg skal gøre. men det virker ikke.

Er der en der ved hvad jeg skal gøre?

Min router er en netopia fra tdc erhverv.

På min computer virker linket uden problemer i bla. media player.

Til top Vis el_serpiente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af el_serpiente
 
Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1870
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

prøv http://wmscr1.dr.dk/e02ch03m?wmcontentbitrate=300000/.wma
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne
 
el_serpiente
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 546
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

virker ikke og det gør:
http://opml.radiotime.com/Tune.ashx?id=s24861&partnerId= 16

heller ikke

jeg tror det har noget med opsætningen af enten sqeezecenter, Nas'en eller routeren at gøre.
Til top Vis el_serpiente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af el_serpiente
 
Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1870
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

Har selv haft lidt problemer med afspilning af P3 over nettet idag.. nu lytter jeg via octoshape, og det kører bare
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne
 
el_serpiente
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 546
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

problemet er ikke bare i da. jeg har prøvet flere gange over et par dage og der er som sagt intet problem i at streame hvis jeg bruger min computer.
Til top Vis el_serpiente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af el_serpiente
 
Anda8000
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1416
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:49 | IP-adresse registreret  

Har du prøvet det her?

mms://wmscr1.dr.dk/e02ch03m
Til top Vis Anda8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anda8000
 
degofedal
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 266
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:54 | IP-adresse registreret  

Jeg har en kollega som har lavet et "Dansk Radio" plugin til SqueezeCenter her:
http://www.kalibalik.dk/anders/software/danskradio/
Til top Vis degofedal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af degofedal
 
Spurnaldo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 191
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

Jeg anvender det plugin som @degofedal omtaler, og det virker uden problemer hos mig.

Skal bare udpakkes i plugin mappen og så genstarte servicen, så vil der når du vælger internetradio være et punkt kaldet dansk radio, hvor de danske radiokanaler vil være listet.
Til top Vis Spurnaldo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spurnaldo
 
el_serpiente
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 546
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

jeg har set på det plug-in, jeg har ikke prøvet det men tvivler på at det virker da den bruger den url til P3 som jeg skrev i første besked hvilket ikke virker.


Til top Vis el_serpiente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af el_serpiente
 
el_serpiente
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 546
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

forresten kan jeg se at alle dr programmerne allerrede er lagt ind i squeezecenter. De virker bare ikke.
Til top Vis el_serpiente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af el_serpiente
 
malkris
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 178
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Kan plugin lægges på ready-nas duo??? Efter en time med at rode alt igennem er jeg stadig ikke klogere...

Mvh Kristian
Til top Vis malkris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af malkris
 
Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 693
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

http://radio.rosted.net/

__________________
Nobody is perfect. I´m Nobody !

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes