| Forfatter |
|
Mercury Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens,
Efter at have købt Gryphon Cantataer er jeg på jagt efter en Mikado eller Mikado Signature, men kunne godttænke mig at høre om konkrete erfaringer.
mvh M
PS: Cantataerne er fantastiske!
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå nå da da....... ingen???
|
| Til top |
|
| |
Luggelaj Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså, det er jo snyd.
Så sider jeg her, og kæmper med min SU.

|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Luggelaj skrev:
|
Altså, det er jo snyd.
Så sider jeg her, og kæmper med min SU.

|
|
|
SU, der har jeg også været, men der er jo en ende på det også... :O)
Nogen bruger penge på biler som taber halvdelen af sin værdi på 3 år, jeg vil hellere bruge pengene på dejlig lyd.
mvh M
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har kun hørt den i totalt ukendte setups og rum, men har ikke haft noget at klage over, men jeg har ikke kunnet klage over performance nogle af gangene.
du skal dog nok finde finde en der vil give en demo, en dansk forhandler eksisterer ikke pt. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aften!
Jeg har haft en hjemme paa prove! Fed afspiller,men nogle af dem hvade nogle periodiske fejl. Den kunne finde paa at loade mit under afspilning.Saa laaget kig op og ned.
Men prov evt at henv dig til vassagohifi han solgte gryphon i sin tid.
|
| Til top |
|
| |
Hoodlum Forum Bruger


Bruger siden: 05 April 2008 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 57
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Mikado Signature som jeg bruger sammen med en Diablo og et sæt Focus Audio Master 2. Jeg synes den spiller som en drøm. Man får de mindste detaljer med i musikken, man fornemmer overskud og overblik uanset hvilken slags musik man spiller. Lyden er aldrig kølig eller steril, men meget "musikalsk" for at bruge et fortærsket udtryk. Jeg lytter meget til akustisk musik, blues og jazz og jeg har aldrig før hørt strengeinstrumenter som f.eks. en guitar lyde så klart. Jeg kan helt klart anbefale Signatur modellen.
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hoodlum,
Nu står der øerne, betyder det at du i princippet er "landfast" med Sjælland, fordi så ville jeg enormt gerne kigge forbi på en lytter :O) ???
mvh M
|
| Til top |
|
| |
Hoodlum Forum Bruger


Bruger siden: 05 April 2008 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 57
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er i øjeblikket "udstationeret" i Grønland, men du skal være velkommen til et lyt til enhver tid.
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hoodlum skrev:
| Jeg er i øjeblikket "udstationeret" i Grønland, men du skal være velkommen til et lyt til enhver tid. |
|
|
Damned, bugger, s..., f..., nå men jeg må tænke andre veje så :O)
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 29 Maj 2009 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mercury skrev:
Hej folkens,
Efter at have købt Gryphon Cantataer er jeg på jagt efter en Mikado eller Mikado Signature, men kunne godttænke mig at høre om konkrete erfaringer.
mvh M
PS: Cantataerne er fantastiske! |
|
|
Hejsa A. Tillykke med dine nye Duelund-højttalere! ;-) Kunne der bevilges et smuglyt ved lejlighed? (Du bor jo lige i nærheden...) Mvh. Niels L.
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 29 Maj 2009 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Mercury skrev:
|
Hej folkens,
Efter at have købt Gryphon Cantataer er jeg på jagt efter en Mikado eller Mikado Signature, men kunne godttænke mig at høre om konkrete erfaringer.
mvh M
PS: Cantataerne er fantastiske!
|
|
|
Hejsa A.
Tillykke med dine nye Duelund-højttalere! ;-)
Kunne der bevilges et smuglyt ved lejlighed? (Du bor jo lige i nærheden...)
Mvh. Niels L.
Hej Niels,
Ja slægtskabet lader sig ikke sådan skjule, efter min mening er det den mest homogene og "formidlende" højtaler jeg nogensinde har haft :O) Et bassystem skal bare være ultra-lav q'et for at fungere ordentligt. Så gør det jo ikke noget at de er realiseret og efter min mening forbedret i Gryphon regi.
Lige nu spiller jeg på en lånt Exposure CD maskine. Den har aldrig før lydt så smukt, men er klart også det led sammen med et par gamle AuioQuest signalkabler jeg samlede på mit lille kollegieværrelse for over 20 år siden, som kan frigive mest potentiel kvalitet.
Jeg tænkte faktisk på at invitere dig og Christian B til et lyt og måske og AudioHagel. Det kunne være sjovt med lidt eksperimentering omkring signalkabel og cd-spille.
Lige nu er jeg lidt en slagen kriger og kan ikke skifte noget som helst da jeg har brækket mit kraveben...... Så jo det er langsomt at skrive enhændigt med højre hånd, når man er mest venstrehåndet.
mvh A
|
|
|
|
| Til top |
|
| |