Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 21:51   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: cd spiller (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gazelle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Januar 2009
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 54
Sendt: 29 Maj 2009 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der kender til denne afspiller der står digital analouge company på fronten den er med rør, jeg har et billed men er ikke lige klar over hvordan jeg uploader det

__________________
Claus Jensen

Rør grej og horn

Vestsjællands hifiklub
Til top Vis gazelle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gazelle
 
Svend88
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 14 December 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 491
Sendt: 30 Maj 2009 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Jeg har prøvet at google på "digital analouge company" uden at kunne finde noget. Har den måske et firma navn og  digital analouge company er model typen? Vil dog anbefale dig at købe en rørforstærker hvis du går efter den gode rørlyd. Jeg har en rørforstærker og "alm" Cd afspiller via en D/A converter som har transistor udgang og en rørhybrid udgang. Rørhybriden er hverken fugl el. fisk, hverken da jeg lyttede på den da jeg havde trasistorforstærker el. nu hvor jeg har rørforstærker. Det giver bare en mere "indpakket" lyd og lidt mere bas, lyder ikke specielt godt. Kan dog bruges når vi ser film på TV og kører lyden over anlægget, da lyden fra TV stationerne som regl er lidt tynd og feset, da kan rørhybriden give lidt varme og fylde.

Til top Vis Svend88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend88
 
gazelle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Januar 2009
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 54
Sendt: 30 Maj 2009 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

Svend88 skrev:

Jeg har prøvet at google på "digital analouge company" uden at kunne finde noget. Har den måske et firma navn og  digital analouge company er model typen? Vil dog anbefale dig at købe en rørforstærker hvis du går efter den gode rørlyd. Jeg har en rørforstærker og "alm" Cd afspiller via en D/A converter som har transistor udgang og en rørhybrid udgang. Rørhybriden er hverken fugl el. fisk, hverken da jeg lyttede på den da jeg havde trasistorforstærker el. nu hvor jeg har rørforstærker. Det giver bare en mere "indpakket" lyd og lidt mere bas, lyder ikke specielt godt. Kan dog bruges når vi ser film på TV og kører lyden over anlægget, da lyden fra TV stationerne som regl er lidt tynd og feset, da kan rørhybriden give lidt varme og fylde.

jeg har også prøvet at google den men uden held , det er kun fordi at den ser meget speciel ud eller retter eksotisk ud,det var bare for få lidt info om den inden jeg køber den, ,det kunne jo være jeg at man scorede et guldæg, har haft rørforstærker har forresten en rørpre tilsalg, og en anden cd m.rør man skal jo forny sig.

__________________
Claus Jensen

Rør grej og horn

Vestsjællands hifiklub
Til top Vis gazelle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gazelle
 
AugustQR
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Maj 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 9
Sendt: 30 Maj 2009 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Hej Claus

Det ser ud til at der står noget om afspilleren, du søger information om, dybt nede i denne tråd: http://www.pinkfishmedia.net/forum/showthread.php?t=63428&am p;am p;page=5
Det ser ud til at en fyr ved navn Guy Adams har noget med sagen at gøre.

August
Til top Vis AugustQR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AugustQR
 
gazelle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Januar 2009
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 54
Sendt: 31 Maj 2009 kl. 01:17 | IP-adresse registreret  

AugustQR skrev:
Hej Claus

Det ser ud til at der står noget om afspilleren, du søger information om, dybt nede i denne tråd: http://www.pinkfishmedia.net/forum/showthread.php?t=63428&am p;am p;am p;page=5
Det ser ud til at en fyr ved navn Guy Adams har noget med sagen at gøre.

August
Mange tak for indsatsen,det var rart at få at vide hvem der står bag ved cd afspilleren

__________________
Claus Jensen

Rør grej og horn

Vestsjællands hifiklub
Til top Vis gazelle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gazelle
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes