|
Jeg har prøvet at google på "digital analouge company" uden at kunne finde noget. Har den måske et firma navn og digital analouge company er model typen? Vil dog anbefale dig at købe en rørforstærker hvis du går efter den gode rørlyd. Jeg har en rørforstærker og "alm" Cd afspiller via en D/A converter som har transistor udgang og en rørhybrid udgang. Rørhybriden er hverken fugl el. fisk, hverken da jeg lyttede på den da jeg havde trasistorforstærker el. nu hvor jeg har rørforstærker. Det giver bare en mere "indpakket" lyd og lidt mere bas, lyder ikke specielt godt. Kan dog bruges når vi ser film på TV og kører lyden over anlægget, da lyden fra TV stationerne som regl er lidt tynd og feset, da kan rørhybriden give lidt varme og fylde. |