| Sendt: 05 Juni 2009 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal kun bruge ét sæt "tape out" og et sæt "tape in" for at tilslutte en båndoptager - med et sæt mener jeg et stik for Right og et stik for Left - d.v.s. 4 stik ialt. Og det har Cayin forstærkerene, så det vil ikke være et problem for dig, at tilslutte din spolebåndoptager. Forøvrigt hører dette spørgsmål vel ikke under kategorien "Digital", hvis du havde stillet det i "Analog" afdelingen, får du sikkert fået flere svar
|