Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 08:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Sonos ZP90 og subwoofer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JimmiS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Jeg afspiller pt. musik via min TViX 6500, men vil gerne have Sonos istedet til det formål. Jeg har bare en enkelt bekymring som jeg har spurgt Sonos om, men jeg kan ikke få et helt tydeligt svar.

Jeg har en NAD C3200BEE stereoforstærker. Til den er blandt andet tilsluttet to Minipod højttalere og en MiniBass subwoofer. Subwooferen har jeg tilsluttet til pre out og main in portene via et phono rca kabel med en splitter mellem phono rca kablet og NAD-forstærkeren. Det fungerer helt fint; subwooferen begynder at spille ved de frekvenser den skal.

Jeg vil så gerne vide, om den også vil gøre det når jeg tilslutter en ZP90 med et phono rca kabel til NAD-forstærkeren?
Sonos skriver, at siden jeg ikke har subwooferen tilsluttet via et decideret subwoofer output så er de ikke klar over om pre out/main in signalet vil ryge ordentligt videre til subwooferen.

Håber nogen kan hjælpe mig med dette.

Til top Vis JimmiS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JimmiS

tonka
Branchemedlem
Branchemedlem
Hi-Fi Klubben

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

Hej,

Det er let at svare på og egentligt lidt underligt Sonos ikke kunne give dig et ordentligt svar.
Det er der ingen problemer i. Når subwooferen er koblet til som du har gjort vil den virke uanset hvilke produkter du vælger at koble til din C320BEE.

JimmiS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

tonka skrev:
Hej,

Det er let at svare på og egentligt lidt underligt Sonos ikke kunne give dig et ordentligt svar.
Det er der ingen problemer i. Når subwooferen er koblet til som du har gjort vil den virke uanset hvilke produkter du vælger at koble til din C320BEE.

Fornemt Tonka, tak skal du have.

Til top Vis JimmiS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JimmiS

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes