Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 00:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Valg af mediastreamer/player (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mbaadk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2009
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 15 September 2009 kl. 16:24 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen

Har brug for hjælp til at beslutte hvor jeg skal smide mine penge når det kommer til køb af en mediastreamer/player til
hjemmet. Nu har jeg i lang tid kigget rundt på nettet, læst anmeldelser og tests i lange baner, og står nu tilbage med en lang
list af producenter og modeller. Har kigget på produkter fra

Linksys
D-link
Netgear
Popcorn Hour
Xtreamer
Apple
Logitech
ZyXel
DVICO
Kiss
ASUS
HP
...har måske glemt et par stykker...

Har lagt vægt på HD+divx playback, Streaming fra NAS, design (især fjernbetjeningen da de tit ligner noget skrammel),
connectivity (Fixed + WiFi lan + USB), og betjening kun ved afspilling af musik. En streamer/player med en LCD-remote a la
Sonos/CR200 el. Linksys/DMRW1000 ville være ideel for at skulle slippe for at boot TV og bruge en masse strøm på at
navigere rundt. Udover det er fleksibel understøttelse af Subs et plus, men et problem der kan arbejdes omkring. En ting jeg
ikke har kunne prøv er reaktions tid på de forskellige enheder.... Når man trykke på knappen så kommer den første gang og
menuer følger med uden problemer. Også selvfølgedig støj neaveuet.

Er der nogen her der kan dele ud af deres erfaring med forskelling produkter og fortælle mig hvad der virker og hvad der
ikke virker.

...og lad nu ikke os diskutere om det hedder en streamer/player/media adapter/network player/media hub....

Hilsen, Mcihael
Til top Vis Mbaadk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mbaadk

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes