Bruger siden: 04 Oktober 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
Goddag - Jeg har netop opgraderet min squeezecenter 7.3 til 7.4 squeezebox server og nu er den helt gal - min SB duet kan ikke se min qnap hvor min musikbibliotek ligger. jeg har ikke tidligere haft problemer af denne slags. jeg har mit musik liggende min qnap som sagt og har installeret slimserver på denne. når squeezecenter server kører viser den kun adressen på computeren den er installeret på og ikke der hvor musikken ligger. jeg bruger integrationen til itunes. kan nogen hjælpe mig med den korrekte opsætning så jeg slipper for dette bøvl.
slimserver på qnap squeezcenter server på computer squeezebox duet musik ligger på qnap itunes ligger på computeren.
Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 74
Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
Hej
Har oplevet det samme med installation af 7.4 på min ReadyNas. Har dog bemærket at versionen til ReadyNas er blevet fjernet fra Logitech´s hjemmeside, og først vil blive tilgængelig igen senere. Kunne tyde på at den ikke har været helt OK.
I første omgang afventer jeg den fornyede frigivelse, hvorefter jeg vil prøve at opgradere endnu engang.
Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 74
Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
Nej, så nu må den gamle CD-afspiller holde for i en periode.
Hertil kommer, at jeg var så letsindig at slette 7.3 fra mit skrivebord, og da jeg ikke kan finde den på hjemmesiden længere, er jeg lidt tvunget til at afvente - i hvert tilfælde indtil videre.
kennethjensen Udelukket fra forum Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
jeg har også lige opdateret det hele til 7,4. Og nu kan den kun finde 1/10 af min musik tiltrods for jeg viser den hvor musikken er. Så kommer den bare op med en uventet fejl den ikke kan forklare hvorfor kommer...
Bruger siden: 29 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 731
Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
kennethjensen - I recordere kører en tråd hvor følgende er kommet frem:
"Som man kan se her: http://oinkzwurgl.org/ssods_downloads, så kræves SSOTS version 3.22 for at man kan installere SqueezeboxServer version 7.4. I QPKG manageren i QNAP NAS administrationen er nuværende tilgængelige version kun 3.18.
Så det ser altså ud til at vi QNAP ejere må væbne os med lidt tålmodighed"
kennethjensen Udelukket fra forum Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
nicoleif skrev:
kennethjensen - I recordere kører en tråd hvor følgende er kommet frem:
"Som man kan se her: http://oinkzwurgl.org/ssods_downloads, så kræves SSOTS version 3.22 for at man kan installere SqueezeboxServer version 7.4. I QPKG manageren i QNAP NAS administrationen er nuværende tilgængelige version kun 3.18.
Så det ser altså ud til at vi QNAP ejere må væbne os med lidt tålmodighed"
Bruger siden: 04 Oktober 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
Ok - så hvis man ikke vil vente på en autoriseret version af ssods, så skal man gå på brændende kul for at lægge den version ind som der er linket til højere oppe i tråden?! (læs: det er ikke lige til...). hmmm - så tror jeg også jeg går tilbage til 7.3.....pokkers - men der var ikke rigtigt nogen som svarede mig på mit spørgsmål om den korrekte opsætning. pft. mich@el
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum